onsdag 2. november 2011

Novembergalleriet til Papir i hjertet.

Papir i Hjertet ligger Hjertelagets bidrag for november ute, og her er mine DT-bidrag.

Jeg har bestemt meg for å lage meg et album, hvor hele min side av familien skal få plass, inkludert mine søsken og deres familier. Så får jeg ta fatt på mannens side etterpå. Vi har jo flere skuffer fulle av bilder, i tillegg til de (sikkert) tusener som ligger på PCen. Min aller første LO er av mine kjære besteforeldre på morsiden. De er dessverre ikke blant oss lengre, men minnene mine er mange og gode. (Det kan godt hende jeg pynter litt mer på denne etterhvert som jeg blir vant med et så stort format)


LO (Siv) Her har jeg brukt mønsterark fra Inkido, chipboard fra Tim Holtz, sprayet med Glimmermist,  bazzill, blonder, blomster fra Prima, blader fra Storyteller,  og blonder. Jeg har også brukt thickers og Tiny alphas.



Mitt andre bidrag er en gave-/vinboks. (Nå ser det jo ut som jeg er veldig glad i vin, men det er jeg altså ikke;)) Boksen har stått her kjempelenge, og har vært knallrød og egentlig litt kjedelig. Nå har den fått nye "klær" og pynt på.


Gaveboks (Siv) Har brukt mønsterark fra Melissa Frances, bazzill, blomster fra Prima, stempel fra Kreativ Hobby, bånd, glitterfigur fra Melissa Frances, og charms

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar