tirsdag 3. januar 2012

Mine siste bidrag til Kortomania.

Her kommer da mine siste 5 bidrag til høstens Kortomania. Det var spenning til siste slutt, men jammen ble jeg ikke totalvinneren!!! Kjempemorsomt å vinne en sånn konkurranse, og etterpå kunne handle for 1000 kr på Hobbyhimmelen. Gjett om jeg skal kose meg da ;) 


Oppgave 12.
Oppgaven var å bruke et fargelagt trykk på kortet. Dette kortet deltok også i finalerunden, og havnet på en delt 3.plass.


Oppgave 11.
Her var oppgaven å lage et hvitt kort, men sverting og små innslag av sølv/grått kunne brukes.



Oppgave 10.
Oppgaven var å lage et god bedring- eller et kondolansekort. Sannelig vant ikke dette kortet den runden!


Oppgave 9.
Denne oppgaven var å lage et kort helt uten stempeltrykk. Dette kortet ble med i finalerunden, og endte på en 5.plass.


Oppgave 8.
Her var de vintage som var oppgaven.





2 kommentarer:

  1. Gurimalla så mye nydelig du har laget. Blir aldeles stum her jeg sitter. Her kan jeg sitte og storkose meg i lang tid tror jeg. Har lagt meg til som følger her i bloggen din, håper du kikker innom min og legger igjen kommentarer. Koselig det. Ha en fin helg ;-)

    SvarSlett
  2. Digger stilen din. Disse er helt nydleige ♥

    SvarSlett