mandag 5. mars 2012

Bidrag til marsgalleriet på papir i Hjertet

Her er da mine bidrag til marsgalleriet på Papir i Hjertet. Jeg fortsetter med albumet mitt, men det går litt trått. Det er et uvant format å holde på med ;)

Det første bidraget er en ny LO med mine besteforeldre. Jeg var ovehodet ikke fornøyd med det første utkastet mitt, så da måtte jeg gjøre den igjen.



Her har jeg brukt mønsterpapir fra Pion Design, 3ndy Papir og I Love Scrap. Alle kanter er distresset med Tim Holtz distresser og svertet med Color Box Chalk. Stempler fra Stempelglede og embossingpulver. Mønsterarkene er stemplet litt ved hjelp av bobleplast og bølgepapp, med en blanding av gesso og Distress reinker. Jeg har også brukt dekorserviet tsom er sprayet med Glimmermist, pyntegreiner fra Kort og Godt, blomster og blader fra Prima og Storyteller, blonder og bånd, sommerfigl fra Prima, stickles, thickers, Tiny Alpha og Rubons. Traktoren er skåret ut i Bazzill og fargelagt med Promarkers. Diesen er fra Spellbinder.


Den neste er av mitt nydelige tantebarn.



Her har jeg brukt Bazzill, stemplet og malt med Dabber, Promarkers, halvperler, bånd, eyelets, og brads. Rundt Loen er det brukt relieffpasta underst og malt med hvit Gesso oppå.

2 kommentarer:

  1. Disse er bare så lekre!! Du er en mester med den tryllestaven din, det ene lekrere enn det andre. Jeg er så glad jeg kan komme hit å finne så mye fint inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Wow..disse er virkelig lekre!
    Det øverste med alle sine vakre detaljer tok meg helt ♥

    SvarSlett